Česky English

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Sčítání 2021
27
Sčítání 2021
28
Sčítání 2021
29
Sčítání 2021
30
Sčítání 2021
1
Sčítání 2021
2
Sčítání 2021
3
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
4
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
5
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
6
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
7
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
V pátek 7.května má pošta Brandýsek zavřeno
8
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
9
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
10
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
11
Sčítání 2021
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
12
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
13
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
14
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
15
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
16
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
17
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
18
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
19
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
20
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
21
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
22
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
23
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
24
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
25
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
26
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
27
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
28
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
29
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
30
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
31
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
1
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
2
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
3
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
4
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
5
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby
6
Náhradní prostory OÚ - změna úřední doby

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: podatelna@trebusice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Třebusice
Třebusice 133
273 41 Třebusice

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 7:30-11:30, 17:00-19:00
středa 7:30-11:30, 17:00-19:00


Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)